رالی قیمتی بیت کوین با نشانه های بازیابی طلا و شاخص دلار آمریکا، در معرض خطر قرار دارد
شرکت گیتی توان سرمایه گذاری بلند مدت میانه مدت کوتا مدت خرید سهام شرکت گیتی توان ( بیت کوین تتر )
رالی قیمتی بیت کوین با نشانه های بازیابی طلا و شاخص دلار آمریکا، در معرض خطر قرار دارد
شنبه 15 آذر 1399 ساعت 16:40 | بازدید : 27 | نویسنده : asef | ( نظرات )

 

رالی قیمتی بیت کوین با نشانه های بازیابی طلا و شاخص دلار آمریکا، در معرض خطر قرار دارد

بیت

تحلیلگری در مورد بازیابی قیمت طلا و شاخص دلار آمریکا و تاثیر منفی که می تواند بر مومنتوم صعودی بیت کوین داشته باشد، هشدار داد. 

Dan Tapiero، هم بنیانگذار هلدینگ 10T گفت که روند ضعیف در بازار طلا در حال خداحافظی می باشد و این امر می تواند موجب رالی قیمتی طلا در کوتاه مدت شود. مخصوصا که این امر در اواخر دوره ی پول بک 80 روزه رخ می دهد. 

رالی در قیمت طلا و شاخص دلار ممکن است قیمت بیت کوین را به پایین بکشد!

بیت کوین مومنتوم قیمتی قدرتمندی را در سه ماه گذشته از خود نشان داده است و در این مدت توانست سقف قیمتی جدیدی را در صرافی کوین بیس و چندین صرافی دیگر به ثبت برساند. 

با این حال، تهدید اصلاح قیمتی بیت کوین یک احتمال واقعی است که اگر قیمت طلا و شاخص دلار بازیابی خود را شروع کنند، می تواند آغاز شود. 

طبق نظر این تحلیل گر، نقدینگی بزرگ و بی سابقه در سه هفته ی گذشته در بازار طلا، احتمال یک روند صعودی در این بازار را افزایش می دهد. 

” طلا بسیار گاوی(صعودی) است. بزرگترین حجم نقدینگی در سه هفته ی گذشته، هم اکنون اتفاق افتاده است. 25 میلیون دلار به EM equity تزریق شده است و بسیاری بیشتر به US equity. تنها 8 میلیارد دلار برای طلا باقی مانده است. ممکن است مقدار کوچکی نیز سمت بیت کوین رفته باشد. بیت کوین هنوز آن چنان بزرگ نشده است که به عنوان یک دارایی بزرگ محسوب شود اما به زودی این اتفاق خواهد افتاد.”

برخی نیز، بازیابی قیمتی طلا را یک فاکتور مثبت برای بیت کوین در میان مدت تلقی می کنند. از آن جایی هر روز که سرمایه گذاران بیشتری بیت کوین را به عنوان یک دارایی ذخیره ای می شناسند، روند صعودی طلا می تواند به نفع ارز های دیجیتال باشد. 

با این حال، احتمالاتی وجود دارد که نشان می دهد رالی قیمتی بیت کوین همزمان با خروج نقدینگی از بازار طلا رخ داده است. این به این معنی است که رالی قیمتی قدرتمند طلا می تواند در کوتاه مدت بر روی مومنتوم بیت کوین تاثیر گذار باشد. 

روند صعودی سهام آمریکا، فاکتوری دیگر می باشد. 

بازار سهام آمریکا با ادامه ی تزریق نقدینگی از سوی بانک مرکزی، روند صعودی خود را ادامه می دهد. ترکیب نرخ تورم متوسط و آسودگی شرایط اقتصادی، سهام ها را به ثبت قیمت تاریخی جدید رسانده است. 

یکی از محققان مستقل اقتصادی با نام  Jan Nieuwenhuijs گزارش کرد که بازار سهام آمریکا بهترین ماه را از سال 1987 تجربه می کند. 

احتمال دیگری نیز وجود دارد که ادامه ی روند صعودی بازار سهام می تواند باعث ریسک دارایی های دیگر در کوتاه مدت شود. ممکن است این روند، معامله ی بیت کوین را برای خرده فروشان و موسسات سرمایه گذاری در آینده ای نزدیک ضروری نسازد. 

تا این زمان، بسیاری از معامله گران پول بک بیت کوین به سطح 18600 دلار را در طی پس زده شدن قیمتی اخیر محتمل می دانند. 

Michael van de Poppe، که یکی از معامله گران تمام وقت بازار در Amsterdam Stock Exchange می باشد گفت که ریزش بیت کوین از سطح 19100 دلار با یک بازخورد قوی از سوی فروشندگان می تواند قیمت را به سطوح پایین تر نیز بکشد. 

” بیت کوین نتوانست سطح کلیدی 19400 دلاری را بشکند. این امر بعد از اصلاح قیمتی به 18800 دخ می دهد. ناحیه 19000 دلار به صورت مداوم در حال پس زده شدن است و همین امر احتمال اصلاح به سمت 18600 دلار را افزایش می دهد. “

همانگونه که تحلیلگران پیش بینی می کنند، طلا یک بازیابی قیمتی اساسی را تجربه خواهد کرد. این فلز ارزشمند نتوانسته است در هفته های اخیر مانند بیت کوین خوش بدرخشد.

این مطلب صرفا ترجمه ای از منبع یاد شده است و آکادمی هلاکوئی مسئولیتی در قبال آن ندارد. 

منبع: Cointelegraph



|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








منوی کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
نظر سنجی

لطفآ به خدمات ما رای بدهید.؟

آخرین مطالب
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



دیگر موارد
تبادل لینک هوشمند

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان شرکت گیتی توان و آدرس gititavan.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 348
:: کل نظرات : 36

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 19

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 67
:: باردید دیروز : 0
:: بازدید هفته : 68
:: بازدید ماه : 266
:: بازدید سال : 422
:: بازدید کلی : 2110